news_banner

Apr 2022 Linea chì vene - 2 m di larghezza PP Linea di estrusione di fogli di profilu cavu per u cliente di Corea

Sfiche Specifiches:

Larghezza di foglia 2000 mm, spessore di foglia 2-5-8-11 mm, struttura di foglia A / B / A 3 strati

EConfigurazioni di linea xtrusion:

1) Grsistema di dosaggio avimetricu per l'estrusore principale

2) Estrusore principale è coestrusore monovite con motori SIEMENS e riduttore di trasmissione FLENDER

3) Cambia schermu è pompa di ingranaggi di fusione cù u sistema di guida GERMANY LENEZ

4)JFeedblock di marca C TIMES è testa di fustelle T è tavule di calibrazione di stampi

5) Parti in aval: tavola di calibrazione, fornu di riscaldamentu, unità corona, macchina di trasportu, cutter transver, stacker

53

E linee di estrusione disegnate da LEADER sò adattate per l'estrusione di diverse lastre di profili cave in PP, lamine ondulate cave in PP, lastre in nido d'ape in PP, pannelli di costruzione di casseforme in PP, ecc. Tutte queste linee.aduttà alta vitezza, risparmiu d'energia, vite stabile, è pò aumentà a capacità, paragunatu à altre machini simili.Spécialmente cuncepitu per a calibrazione di u dispusitivu cù cuntrollu individuale di ogni unità;dispusitivu specificu di cuntrollu di temperatura;riduce u shrinkage di u calore;operazione simplice.Fogli finiti pruduciuti da una tale lineapresentatu cù superficia liscia, bella apparenza, altu impattu.

Fogli profilati cavi in ​​PPcaratteristiche è applicazioni:

Fogli di prufilu cavu in PP, chjamati ancu lamiera scanalata in PP, fogli ondulati in PP, pannelli in sezione trasversale cavu in PP, fogli in coroplast in PP, chì sò presentati cù un pesu ligeru, 100% riciclatu, resistente à l'acqua è à l'umidità, a corrosione. resistenza, resistenza à l'impattu, assorbimentu d'energia, effettu di bloccu di u rumore.
Ampiamente utilizatu in l'architettura per partizioni di luce, pannelli di prutezzione di materiale di custruzione,scatula di fattura, scatuli di imballaggio ecc. Invece di cartoni per imballaggio, è pò ancu esse usatu per stampa è publicità

In più, foglia cava PP sò culurite, stampabile, è machinable chì sò ancu largamente usati in cartuleria, forniture Card, etc.

54
55
56

Tempu di Postu: Apr-28-2022